Odświeżone logo Euronetu. Nowoczesność i zaawansowanie

© Euronet

Firma Euronet odświeżyła strategię marki i wprowadziła nową identyfikację wizualną. Zmiany, które objęły logo i koncepcję wizualną, jeszcze precyzyjniej zdefiniowały misję i architekturę marki, podkreślając jej gotowość na nowoczesny wymiar biznesu.

 

W nowym logo czcionka jest bardziej współczesna oraz spersonalizowana. Nawiązujący do historii firmy niebieski kolor został połączony z nową barwą – zielenią seaform. Jako znak marki wykorzystano flagi, aby utrwalić wizerunek przedsiębiorstwa jako marki flagowej. Prezes i dyrektor generalny Euronetu Michael J. Brown jest zdania, że nowa identyfikacja wizualna wspierać będzie funkcjonowanie segmentów biznesowych firmy, takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay), przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren). Przy tworzeniu nowej identyfikacji firma opierała się na informacjach zwrotnych uzyskanych od klientów i pracowników. Brown dodaje, że wyniki tej wspólnej pracy pozwoliły stworzyć logo, które dużo lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy. Logo w pierwszej kolejności wprowadzono na stronie internetowej firmy oraz w social mediach. Prace nad nowym oznakowaniem bankomatów i wpłatomatów planowane są na najbliższe dwa lata.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty