Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Baldachim na Sylwestra

Amerykańska firma Watchfire Signs zakończyła pracę nad ogromną instalacją ponad jedną z najsłynniejszych ulic w Las Vegas. Watchfire zdobył w zeszłym roku kontrakt o wartości 30 milionów dolarów. Projekt udało się zrealizować w granicach budżetu i wyprzedzając deadline wykonania, który przypadał na Sylwestra. Baldachim ma długość 460 m oraz powierzchnię 12 000 m² i jest zawieszony 27 m nad deptakiem. Jest to pierwsza aktualizacja od 14 lat, w wyniku której nowy baldachim jest teraz siedmiokrotnie jaśniejszy i czterokrotnie ostrzejszy. Watchfire pozwolił nowym modułom dopasować się do istniejącej struktury. Moduły wyświetlacza mają perforacje, które przepuszczają światło dzienne i cyrkulują powietrze. Zadaszenie powstało z ponad 67 000 modułów. Oficjalne uruchomienie nowego baldachimu przy pełnej widoczności planowane jest na Sylwestra.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama