Radar kampanii OOH

Firma Clear Channel Europe wprowadziła na rynek europejski platformę transmisji mobilnych danych o nazwie Radar, która ma na celu usprawnić planowanie, pomiary i optymalizację kampanii reklamy zewnętrznej. Rozwiązanie wykorzystuje anonimowe dane do identyfikowania zachowań grup odbiorców przechodzących obok wiat autobusowych, billboardów i innych typów reklamy outdoorowej, aby umożliwić markom dostarczanie właściwego komunikatu odpowiednim odbiorcom we właściwym czasie i miejscu.

Technologia dostarczy bezcennych danych, które pomogą markom zrozumieć, jak zachowania konsumentów zmieniły się w „nowej rzeczywistości” po pandemii, oraz umożliwią stworzenie bardziej dopracowanych skutecznych kampanii outdoorowych, które zapewnią większe zaangażowanie konsumentów i siłę nabywczą. W Europie Radar ma mieć swoją premierę we wrześniu, w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a następnie w Szwecji. Reklamodawcy będą mogli wirtualnie mapować swoje plany kampanii w indywidualnym profilu klienta, który będzie korzystał z danych zgodnych z RODO, aby pokazać dostępne panele Clear Chanel, które pozwolą na dotarcie do wybranych odbiorców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty