Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wzrost przychodów Clear Channel

Po okresie stagnacji wywołanej wybuchem pandemii covid-19 w branży outdoorowej nastał okres odwilży. Do zmian szykuje się notowany na giełdzie w Stanach Zjednoczonych, lider branży, Clear Chanel. Firma poinformowała właśnie, że jej globalne przychody w IV kwartale 2021 przekroczą poziomy zanotowane w tym samym okresie w roku 2019 i osiągną wyższy niż szacowano pułap wzrostu, między 730 mln a 750 mln USD. Decydujący wpływ na poprawę wyników mają dane z rynku europejskiego. William Eccleshare, dyrektor zarządzający Clear Channel Outdoor Holdings zadeklarował, że jest to dobry moment na rewizję możliwości firmy przy jednoczesnym zapewnieniu zgodności z celami strategicznymi i dobrem akcjonariuszy. Informacji tej towarzyszy wystawienie oddziału europejskiego Clear Channel na sprzedaż. Nie jest to pierwsza próba zbytu tego oddziału firmy. Clear Channel rozważał takie działanie już w przeszłości, między innymi wtedy gdy należał do obciążonego długiem iHeartMedia. Potencjalnymi chętnymi na zakup Clear Clannel Europe będą najprawdopodobniej inwestorzy private equity. Warunki ochrony praw konkurencji w takich krajach jak Wieka Brytania, czy Szwecja mogą bowiem być dla niektórych graczy jak Global, Ocean Outdoor, czy JCDDecaux przeszkodą w podjęciu starań o przejęcie Clear Clannel Europe.

® Clear Channel

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama