Wszystkie oczy na Ukrainę

© Banda

 

Według kijowskiej agencji kreatywnej Banda, od czasu inwazji wojsk rosyjskich na Ukrainę w lutym, zainteresowanie świata sytuacją w tym kraju znacząco spadło. Aby utrzymać wojnę w centrum mediów społecznościowych i na stronach głównych wydawnictw, zespół rozpoczął kampanię, w ramach której nabywcy mediów mogą przekazywać wykupione przestrzenie reklamowe na przekazanie wiadomości „Be brave like Ukraine”. W tym celu agencja wyeksponowała na swoim stoisku podczas Cannes Lions kod QR, który prowadził do strony docelowej, gdzie właściciele mediów mogli uzyskać layouty z kampanii w wymaganym formacie, aby móc je dystrybuować na ekranach digital out-of-home (DOOH) na całym świecie. To nie pierwszy raz, kiedy Banda wezwała społeczność międzynarodową do wsparcia Ukrainy. W marcu agencja nakręciła film pokazujący niektóre z niszczycielskich scen, z którymi borykał się kraj i wezwała ludzi do dzielenia się hashtagiem #StandWithUkraine. Wiosną kampanię ze znanym całemu światu hasłem „ Be brave like Ukraine” wsparło 19 krajów (w tym Kanada, Polska, Niemcy, Włochy, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Hiszpania i USA). 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama