Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Just ask an Aussie!

© Mondelez

Czy kampanie billboardowe mogą nas czymś jeszcze zaskoczyć? Okazuje się, że tak! Firma Mondelez rozpoczęła kampanię promującą czekoladowy batonik Cadbury Caramilk pod hasłem „Just ask an Aussie”, w ramach której w Birmingham, Manchesterze i w Londynie pojawił się billboard, na którym zamontowano specjalną platformę dla mieszkającego w Wielkiej Brytanii Australijczyka. Siedząc na niej, opowiadał on zainteresowanym przechodniom o produkcie. Każda z mijających go osób mogła zadać mu pytanie o reklamowany batonik, który trzy lata temu przywędrował do Wielkiej Brytanii z Australii, gdzie jest jedną z najpopularniejszych słodkich przekąsek. Kampanię stworzyła agencja VCCP London we współpracy z firmą Carat.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama