Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

„The nature of plastic”

© Greenpeace

Organizacja Greenpeace rozpoczęła nową kampanię „The nature of plastic”, która zwraca uwagę na problem zaśmiecania środowiska naturalnego w Chile, gdzie produkuje się więcej odpadów z tworzyw sztucznych niż w innych regionach Ameryki Południowej. Jak podaje organizacja, z 990 tysięcy ton produkowanych tam odpadów, jedynie 8 procent trafia do recyklingu. W ramach inicjatywy nawiązano współpracę z chilijską agencją Cheil Central America i za pomocą odpadów z tworzyw sztucznych odwozrowano zdjęcia satelitarne najbardziej popularnych miejsc w Chile, takich jak np. pustynia Atacama, lodowiec El Morado, czy góra Cerro El Plomo. Seria plakatów pojawiła się w mediach społecznościowych Greenpeace, a także na billboardach w wybranych miejscach w Chile. Krótki film o tym jak powstawała kampania można obejrzeć tutaj.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama