Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„The nature of plastic”

© Greenpeace

Organizacja Greenpeace rozpoczęła nową kampanię „The nature of plastic”, która zwraca uwagę na problem zaśmiecania środowiska naturalnego w Chile, gdzie produkuje się więcej odpadów z tworzyw sztucznych niż w innych regionach Ameryki Południowej. Jak podaje organizacja, z 990 tysięcy ton produkowanych tam odpadów, jedynie 8 procent trafia do recyklingu. W ramach inicjatywy nawiązano współpracę z chilijską agencją Cheil Central America i za pomocą odpadów z tworzyw sztucznych odwozrowano zdjęcia satelitarne najbardziej popularnych miejsc w Chile, takich jak np. pustynia Atacama, lodowiec El Morado, czy góra Cerro El Plomo. Seria plakatów pojawiła się w mediach społecznościowych Greenpeace, a także na billboardach w wybranych miejscach w Chile. Krótki film o tym jak powstawała kampania można obejrzeć tutaj.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama