Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Europejskie partnerstwo

© Antalis

Antalis, dystrybutor rozwiązań komunikacji wizualnej, zawarł europejską umowę dystrybucyjną z Arlon Graphics. Arlon, dostawca innowacyjnych rozwiązań w branży grafiki i oznakowań, produkuje wysokiej jakości samoprzylepne folie winylowe, dostosowane do różnorodnych zastosowań, od oklejania pojazdów i flot po druk wielkoformatowy i grafikę. Dzięki partnerstwu Antalis wzmacnia swoją ofertę produktów do oklejania pojazdów, ścian wewnętrznych i zewnętrznych oraz oznakowania handlowego. Klienci firmy mogą teraz wybierać spośród rozszerzonego asortymentu wysokiej klasy produktów winylowych o podwyższonych parametrach. Jak podkreśla dystrybutor, folie Arlon gwarantują wysoką jakość druku i mogą być usunięte z podłoża bez pozostawiania śladów, idealnie nadając się do oklejania pojazdów i zastosowań promocyjnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama