Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Digital Signage & LED

Kinomural 2022. Video-art na wrocławskich kamienicach

24 września w godzinach 19:30-22:00 odbędzie się kolejna edycja projektu audiowizualnego Kinomural. Po raz kolejny projektory Epson sprawią, że wrocławskie kamienice staną się największą w Polsce galerią video-art.

więcej »

Instalacja LED od teamLab. Złote Fale w szanghajskim metrze

Międzynarodowy kolektyw artystyczny teamLab, znany głównie z opracowywania i prowadzenia eksperymentalnych wystaw w stałych miejscach, takich jak muzea czy galerie, stworzył ścianę LED dla stacji metra w Szanghaju.

więcej »

Współpraca Ingram Micro. Nowy dystrybutor Sharp/NEC w Polsce

W czerwcu 2022 roku polskie przedstawicielstwo Sharp NEC Display Solution Europe, światowego dostawcy profesjonalnych i komercyjnych technologii wizualnych i rozwiązań Digital Signage, rozpoczęło współpracę z Ingram Micro, firmą działającą w pełnym zakresie współczesnej branży IT.

więcej »

Ściana z paneli LED firmy Absen. Nowoczesne tło prezentacji

Absen, chiński producent wysokiej jakości wyświetlaczy LED, dostarczył prawie 2000m² paneli PL2.5 LED do stworzenia tła dla dwudniowego wydarzenia firmy Alexander Dennis, spółki zależnej NFI Group, jednego z wiodących producentów autobusów na świecie.

więcej »

Nowa oferta firmy Hisense. Wielofunkcyjne wyświetlacze LED

Hisense, działająca w Europie i Ameryce Północnej chińska marka elektroniki użytkowej, rozszerzyła swoją linię wyświetlaczy B2B Pro o nowe wielofunkcyjne jednostki LED.

więcej »

Odpowiedzialna promocja

Żabka dołączyła do marek wybierających rozwiązania firmy AMS. Najnowsza kampania na Eko Premium Citylightach promuje Raport Odpowiedzialności (ESG) i Raport Klimatyczny grupy „Wygodnie i odpowiedzialnie” za rok 2021. Dodatkowo działania zostały wzmocnione ciekawostkami z działalności przedsiębiorstwa w ogólnopolskiej sieci Digital Citylight. 

więcej »

Nocna taryfa OOH

Firma Warexpo rusza z nową, wakacyjną ofertą, uruchamiając taryfę nocną - specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy. Jak podkreśla, w ten sposób firma daje szansę reklamodawcom na dotarcie do 1,5 mln osób, które tworzą życie nocne stolicy.

więcej »

Profesjonalna komunikacja

Firma Sony wprowadziła do swojej oferty nowe modele z linii monitorów Bravia: Z9K, A80K, 90K i 95K, X80K, 81K, 85K i 95K. Rozwiązania przeznaczone są do profesjonalnych zastosowań w biurach, kampusach uniwersyteckich i sklepach detalicznych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama