Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Otwarty dostęp dla Initiative i UM. Model private deal od AMS

AMS wprowadził zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczął współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. Agencje promują swoich Klientów, wykorzystując otwarty dostęp do system zakupu i emisji DOOH z możliwością samodzielnej obsługi kampanii z gwarancją cen wszystkich formatów.
 

więcej »

Kampania dla marki Wyjątkowy Prezent. Samodzielne zarządzanie kampanią OOH w AMS

Realizowana przez SalesTube dla marki Wyjątkowy Prezent kampania na nośnikach digitalowych AMS rozliczana była w dostępnym od niedawna w ofercie AMS systemie CPM DOOH. Unikalną korzyścią była niezależna, ultraelastyczna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii.

więcej »

The Wall od Samsung. Prawdziwa uczta dla oczu

Centra handlowe to teraz nie tylko miejsce dokonywania zakupów, ale także przedstrzeń dla różnego rodzaju doświadczeń. Przychodzi się tam na zakupy, a także po to, by zjeść, wypić i zapewnić sobie rozrywkę. W centrum handlowych Waasland Shopping w Antwerpii na odwiedzających czeka prawdziwa uczta dla oczu, którą zapewnia ekran The Wall od Samsung.

więcej »

Niezawodny system LED. Wyświetlacze w przestrzeniach korporacyjnych

Firma Daktronics we współpracy z koreańskim partnerem Kinoton Korea stworzyły trzy wyświetlacze LED typu video wall dla SK Hynix, jednego z największych na świecie producentów półprzewodników z Korei Południowej. Wyświetlacze zostały zainstalowane w siedzibach firmy, w Godam, Supex i Center One.

 

więcej »

Monitory klasy premium od Panasonic. Seria SQ2H dla digital signage

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Wyróżniają się one wysoką jasnością, niezawodnością i skalowalnością systemu.

 

więcej »

Wyświetlacze LCD 4K. Nowa generacja od Panasonic

Panasonic wprowadził na rynek nową serię podstawowych monitorów CQE2 i zaawansowanych SQE2 dedykowanych przestrzeniom publicznym, biznesowi i edukacji. Dwie serie profesjonalnych wyświetlaczy 4K UHD nowej generacji, w szerokim wyborze przekątnych od 43 do 98 cali będą dostępne w drugim kwartale 2023 roku.

więcej »

Świąteczne iluminacje. Rozświetlone miasta

Niemal jak grzyby po deszczu pojawiają się miasta i miasteczka, które w okresie świątecznym przygotowują iluminacje na centralnych placach, czy ulicach. Zachwycające konstrukcje przyciągają mieszkańców i turystów, którzy w szczególności w okresie świątecznym są skłonni uczestniczyć w tego rodzaju wydarzeniach.

więcej »

Kinomural 2022. Video-art na wrocławskich kamienicach

24 września w godzinach 19:30-22:00 odbędzie się kolejna edycja projektu audiowizualnego Kinomural. Po raz kolejny projektory Epson sprawią, że wrocławskie kamienice staną się największą w Polsce galerią video-art.

więcej »

Instalacja LED od teamLab. Złote Fale w szanghajskim metrze

Międzynarodowy kolektyw artystyczny teamLab, znany głównie z opracowywania i prowadzenia eksperymentalnych wystaw w stałych miejscach, takich jak muzea czy galerie, stworzył ścianę LED dla stacji metra w Szanghaju.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama