Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

“We are back”

Legia Warszawa rozpoczęła grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do grona uczestników europejskich rozgrywek, polski klub rozpoczął kampanię billboardową „We are back”.

więcej »

Life’s Good

Na cyfrowych billboardach znajdujących się na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus rozpoczęto wyświetlanie zwiastuna filmu Life’s Good, zrealizowanego przez reżysera Jacksona Tisiego przy wsparciu LG Electronics. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych.

więcej »

#PoPierwszeJestemSportowcem

Na sieci nośników DOOH Warexpo w centrum Warszawy, przy okazji trwania trwania Igrzysk Paraolimpijskich, pojawiła się kampania społeczna #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa. Celem projektu jest pokazanie, że sportowcem może być zarówno osoba z niepełnosprawnością, jak i bez niepełnosprawności.

więcej »

Nowe funkcje przystanków

AMS wprowadza na  przystankach Warszawskiego Transportu Publicznego cyfrowe citylighty. W pierwszym etapie pilotażowego programu pojawią się one w 15 lokalizacjach. Dzięki temu rozwiązaniu podczas miejskich podróży pasażerowie zyskają dostęp do szczegółowych informacji o przejazdach w formie interaktywnej oraz przydatne treści za sprawą autorskiego kanału informacyjnego Cityinfo.

więcej »

Samsung The Wall

Firma Samsung wprowadziła na rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Jak podkreśla producent, ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną elastyczność prezentacji treści oraz został wyposażony w nową technologię przetwarzania AI, zwiększoną częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz, odtwarzanie Simple 8K i zapewnia wiele możliwości instalacji.

więcej »

Classic horror story

Netflix zaskakuje kolejną kampanią marketingową swojej nowej produkcji. Tym razem odbyła się ona na ulicach Mediolanu i dotyczyła premiery filmu „Klasyczny horror” („A Classic Horror Story”) dostępnej na platformie streamingowej.

więcej »

Eko inicjatywa AMS

Pracownicy AMS zebrali 840 litrów śmieci w ramach akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa zorganizowana przez agencję promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.

Podczas akcji uczestnicy nie tylko posprzątali otoczenie rezerwatu przy Jeziorku Czerniakowskim, ale także poznali historię okolicy.

więcej »

Nowy towarzysz podróży

Firma Ford opatentowała nowy system wyświetlania przydrożnych billboardów na ekranie znajdującym się wewnątrz auta. Do tego celu producent panuje wykorzystać kamery, obecnie używane w wielu pojazdach m.in. w celu ułatwiania autonomicznej jazdy i manewru parkowania, które na bieżąco będą rejestrować nośniki reklamy zewnętrznej.

więcej »

“Here to Stay”

Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.

więcej »

OOH na nieboskłonie

Firma Bilibili postanowiła przenieść kampanie reklamową ponad ziemię, umieszczając promocję najnowszej gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na niebie. Kampania była realizowana w Szanghaju i polegała na umieszczeniu na niebie ogromnego kodu QR, który oglądający mogli zeskanować.

więcej »

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama