Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Digital Signage & LED

Premiera nowego projektora

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje nowy model projektora NEC PX2201UL na targach ISE 2022 tuż przed jego oficjalną premierą w maju 2022 roku. Projektor o jasności 20500 ANSI lumenów z technologią laserową RB oferuje wysokie parametry odwzorowania kolorów przy zachowaniu stosunkowo niewielkich rozmiarów.

więcej »

Lekko, cicho i przyjemnie

Firma Panasonic wprowadziła nowy projektor LCD o jasności 20 000 lumenów, który według producent jest najmniejszym, najlżejszym i najcichszym tego typu rozwiązaniem dostępnym na rynku. Nowy model PT-MZ20K sprawdzi się przede wszystkim na spotkaniach korporacyjnych, w salach wykładowych i przestrzeniach hybrydowych.

więcej »

Powitanie Sharp NEC Display Solutions

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe umieszcza pod jednym szyldem całą rodzinę produktów do wyświetlania obrazu, oferując zarówno rozwiązania marki Sharp, jak i NEC. Połączone portfolio Sharp NEC Display Solutions ma zapewnić klientom i partnerom znaczącą wartość oraz korzyści biznesowe dzięki dostępowi do wzbogaconej oferty obu marek i poszerzonej gamie usług.

więcej »

Godzina dla Ziemi

Firma AMS juz kolejny rok bierze udział w akcji „Godzina dla Ziemi WWF”. Celem przedsięwzięcia jest przekonać odbiorców do refleksji nad zmianami klimatu. W ramach akcji firma będzie przez cały dzień co godzinę emitować ekologiczny mini-serial na Digital Citylightach w całym kraju.

więcej »

Imagine Peace

Yoko Ono zamieściła na billboardach na całym świecie pokojowe przesłanie „Imagine Peace”. Wydarzenie to ma miejsce 53 lata po tym, jak artystka i jej mąż John Lennon, gwiazda Beatlesów, zorganizowali tygodniowy protest w apartamencie dla nowożeńców, demonstrując w ten sposób swoje zaangażowanie na rzecz sprawiedliwości społecznej.

więcej »

Drzewo za reklamę

Firma AMS wprowadziła do swojej oferty ekologiczne rozwiązanie Eko Premium CityLight. Jak podkreśla, wraz z każdym nośnikiem wykorzystanym w kampanii AMS w imieniu reklamodawcy posadzi drzewo. Nowy produkt to kolejny krok w zielonej strategii AMS.

więcej »

Cyfrowy świat roślin

Na jednym z billboardów Piccadilly Circus w Londynie pojawiła się cyfrowa reklama dokumentalnego serialu „Zielona Planeta” z Davidem Attenborough, jednym z najbardziej znanych twórców filmów przyrodniczych w Wielkiej Brytanii oraz cyfrowej platformy „The Green Planet AR Experience”. Podobnie jak w przypadku serialu, billboard ma na celu przypomnieć oglądającym, jak wielką rolę w naszym życiu odgrywają rośliny.

więcej »

Zagrożenie, którego nie widać

Na cyfrowych ekranach w centrum Warszawy ruszyła akcja informacyjna, w której smok ostrzega mieszkańców miasta o złej jakości powietrza. Animacja została stworzona przez Screennetwork. Firma postanowiła połączyć animację 3D z danymi pozyskiwanymi w czasie rzeczywistym. Wygląd animacji został uzależniony od aktualnych odczytów poziomu pyłów zawieszonych z pobliskiej stacji pomiarowej.

więcej »

Promocja recyklingu

Na Dworcu Centralnym w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama marki Pepsi w formie hologramu. Kampania powstała z okazji wprowadzenia na rynek butelek rPET, wykonanych w 100% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Głównym zadaniem nośnika była komunikacja zmiany opakowań Pepsi oraz zachęca przechodniów do odpowiedniego sortowania materiałów z tworzyw sztucznych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama