Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage & LED

Wisła i Ledy

Krakowski klub piłkarski, Wisła Kraków, znalazł sposób na spłacenie 1,2 mln złotych długu. Prezydent Krakowa Jacek Majchrowski nie wyklucza możliwości spłaty części zadłużenia Wisły wobec gminy, poprzez zakup przez klub band reklamowych na miejski stadion przy ul. Reymonta.

więcej »

W amerykańskim stylu

Wyświetlacze microLed marki Sony Crystal Led trafiły właśnie do studia niezwykle popularnej telewizji FOX News. Zapewnią one niezrównaną jakość obrazu przy świetnym kontraście i wysokim zakresie dynamiki. System wyświetlaczy Sony CLed zainstalowano w nowo uruchomionym studiu FOX w Turcji.

więcej »

Kinowa rewolucja

Cineplex Digital Media z siedzibą w Toronto zawarła umowę na zarządzanie siecią digital signage dla AMC Theatres, która jest największym operatorem kin na świecie. Cineplex będzie w ten sposób ulepszał sieci cyfrowe AMC w około 630 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych, w tym do oznakowania kasowego, tablic menu i innych oznakowań pomocniczych.

więcej »

Kaufland z digital signage

W 40 supermarketach sieci Kaufland zainstalowano wyświetlacze digital signage. Realizacja tego projektu mającego na celu wykorzystanie różnorodnych narzędzi komunikacji z klientami, rozpoczęła się ponad rok temu. W tej chwili ekrany są już dostępne w sklepach w Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą.

więcej »

Digital Signage i NASA

SOFIA, czyli Stratospheric Observatory For Infrared Astronomy, Stratosferyczne Obserwatorium Astronomii Podczerwonej, jest powietrznym obserwatorium, będącym wspólnym projektem NASA i niemieckiego Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt.

więcej »

Samsung i Golden State Warriors

Samsung Electronics America wsparł zespół NBA Golden State Warriors w zakresie rewitalizacji obiektów sportowych. Najnowsza arena klubu koszykarskiego, Chase Center, jest światowej klasy obiektem, oferującym niesamowite wrażenia dla fanów, na którym zainstalowano ponad 64 wyświetlacze wideo Led, w tym największy wyświetlacz wideo z zawieszeniem centralnym w NBA.

więcej »

Digital signage na żywo

Samsung opracował narzędzie do wizualizacji ekranów digital signage w środowisku rozszerzonej rzeczywistości (AR) – Samsung AR Space. Aplikacja dostępna na urządzeniach z systemem android pozwala na zobrazowanie tego, jak różne modele ekranów DS prezentują się w przestrzeni handlowej czy domu.

więcej »

Relaks w Warszawie

Coraz więcej firma decyduje się na wykorzystanie nietypowej promocji w miejscach bardzo sprzyjających reklamie. Lotniska mogą być bardzo stresującym środowiskiem z różnych powodów. Po pierwsze, pasażerowie mogą się spieszyć, aby dostać się na lot przesiadkowy, lub być może będą musieli poradzić sobie z opóźnieniami lub lotami, które wielokrotnie zmieniają bramki. Drugą kwestią jest fakt, że wielu pasażerów musi również spędzać długie godziny, czekając na niewygodnych krzesłach.

więcej »

Historia w kolorach

 Digital signage to nie tylko narzędzie reklamowe, ale także doskonały nośnik sztuki. Od lipca 2019 roku miasto Charlotte w Karolinie Północnej jest oficjalnie jednym z trzech najszybciej rozwijających się obszarów metropolitalnych i wielokulturowych w Stanach Zjednoczonych. Zasadniczo podwoiło ono całkowitą populację w ciągu ostatnich dwóch dekad.

więcej »

Reklama dla optyka

Reklamy zaczynają dotyczyć każdej dziedziny. Salony optyczne to coraz popularniejszy widok na naszych ulicach. Nikogo nie powinno to dziwić – nasz wzrok z roku na rok jest coraz gorszy, dlatego potrzebujemy okularów bądź soczewek kontaktowych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama