Powrót do lat 70-tych

© Kappahl

Firma odzieżowa Kappahl zaprezentowała nowe logo, które jak podkreśla, nawiązuje do wyglądu znaku Kappahl z lat 70-tych i jest częścią większej szerszej identyfikacji wizualnej i strategii marki. W tworzeniu nowego logo firma zdecydowała się na własny, pogrubiony font, i co ważne, usunęła wielką literę „A”, która była nawiązaniem do założyciela szwedzkiej sieci odzieżowej, Pera-Olofa Ahla. Jak podkreśla Madeleine Ahlström, dyrektor ds. marketingu Kappahl, okrągłe, geometryczne kształty oraz nieco cięższa czcionka tworzą unikalny charakter graficzny, ale nie odchodzą zbyt daleko od obecnych elementów graficznych. Prezentując nowe logo i identyfikację wizualną, marka zmienia pozycjonowanie na markę bazującą na głębszych wartościach. Strategia i projekt zostały opracowane we współpracy z Lynxeye.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama