Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Powrót do lat 70-tych

© Kappahl

Firma odzieżowa Kappahl zaprezentowała nowe logo, które jak podkreśla, nawiązuje do wyglądu znaku Kappahl z lat 70-tych i jest częścią większej szerszej identyfikacji wizualnej i strategii marki. W tworzeniu nowego logo firma zdecydowała się na własny, pogrubiony font, i co ważne, usunęła wielką literę „A”, która była nawiązaniem do założyciela szwedzkiej sieci odzieżowej, Pera-Olofa Ahla. Jak podkreśla Madeleine Ahlström, dyrektor ds. marketingu Kappahl, okrągłe, geometryczne kształty oraz nieco cięższa czcionka tworzą unikalny charakter graficzny, ale nie odchodzą zbyt daleko od obecnych elementów graficznych. Prezentując nowe logo i identyfikację wizualną, marka zmienia pozycjonowanie na markę bazującą na głębszych wartościach. Strategia i projekt zostały opracowane we współpracy z Lynxeye.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama