Narzędzie dla wydajnego biznesu. ER-642 od Roland DG Corporation

© Roland DG

Roland DG ogłosił wprowadzenie na rynek ER-642 – nowego 64-calowego ekosolwentowego plotera atramentowego marki Dgxpress. Firma skoncentrowała się na utrzymaniu wysokiej wydajności, jakości druku i niezawodności, z których urządzenia te są znane, przy obecnych wysokich cenach. Początkowo wprowadzono dwa modele z atramentem UV, a niedawno oferta została poszerzona o nowy model ER-642.

 

Dzięki nowym, większym głowicom drukującym, które generują drobniejsze krople atramentu o większej gęstości, a także opracowanej na nowo, szybkiej technologii kontroli danych, ploter ER-642 osiąga wysoką wydajność 46,8 metrów kwadratowych na godzinę w trybie 900 x 600 dpi dla druku PVC i 76,1 metrów kwadratowych na godzinę w trybie 600 x 1200 dpi dla druku banerowego.

 

Szereg użytecznych funkcji

Ploter oferuje szereg cech zwiększających wydajność pracy, takich jak specjalne ustawienie, które automatycznie zbiera materiał po jego włożeniu w celu łatwiejszego i dokładniejszego załadunku, jednostka odbiorcza, która minimalizuje ukos, zapewniając precyzyjne nawijanie nośnika, oraz nóż odcinający arkusze z funkcją perforacji, który rozdziela materiał wzdłuż perforacji pomiędzy zadaniami drukowania. Ponadto, klienci mogą łatwo wymieniać nasadki, wycieraczki, środki do czyszczenia wycieraczek i inne elementy wokół głowicy drukującej, które wcześniej wymagały wymiany przez personel serwisowy, minimalizując przestoje. Urządzenie ER-642 jest standardowo wyposażone w Roland DG Connect, usługę opartą na chmurze, która zapewnia lepsze wsparcie w przypadku błędów, widoczność operacyjną oraz łatwe obliczenia zysku. ER-642 zawiera oprogramowanie RIP VersaWorks 6 z szeregiem funkcji do obsługi operacji wyjściowych. Te cenne dodatki umożliwiają prowadzenie wysokiej jakości, wydajnego i rentownego biznesu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama