Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiana na plus

Data publikacji: kwiecień 2014

Po rebrandingu w październiku 2013 roku Polycasa zyskała nową energię do działania, co natychmiast przełożyło się na osiągane efekty. Firma jest obecna w wielu krajach, a jej europejskość podkreśla nowa nazwa oraz pozycjonowanie jako lidera, który kreuje „Twój świat tworzyw sztucznych”. To rozwinięcie definiuje nie tylko skalę działania Polycasa, ale także szeroką gamę oferowanych produktów. 

 

© Polycasa

Produkty Polycasa mają wszechstronne zastosowanie w komunikacji wizualnej. Firma oferuje tworzywa sztuczne w bogatej gamie kolorów oraz stopni przezroczystości i przepuszczalności światła.

Słuszność obranych kierunków, które mają umożliwić dynamiczny rozwój firmy, potwierdzają tegoroczne rezultaty. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników uzyskanych na początku 2014 roku. Wielkość produkcji wzrosła o 8 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym, a nasza marka wyspecjalizowała się w wytwarzaniu różnorodnych produktów i funkcjonuje na wielu rynkach. Tak naprawdę to nasz najlepszy początek roku od 2008. Mam nadzieję, że pomoże nam to potwierdzić silną pozycję na rynku. Z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie druga połowa tego roku i kolejne lata” – informuje Peter Kelly, Dyrektor ds. Projektów Specjalnych.

Do tak optymistycznego spojrzenia na najbliższą przyszłość przyczyniły się kluczowe decyzje podjęte przez Polycasa. To one odegrały ogromną rolę w „odrodzeniu” się przedsiębiorstwa. Przede wszystkim w styczniu i lutym bieżącego roku sprawdzono, jakiego wsparcia oczekują dystrybutorzy i klienci. Okazało się, że Polycasa w zakresie swojej elastyczności i czasu reakcji na ich potrzeby w niczym nie odbiega od standardów konkurencyjnych firm. Dodatkowo kontynuowano wdrażanie wypracowanych już standardów. Przełożyło się to na progres w zakresie zaangażowania, który można było zauważyć w pierwszym kwartale tego roku, oraz na poprawę jakości wszystkich produktów.

Warto dodać, że zwiększony popyt jest szczególnie widoczny ze strony dwóch przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej i elektronicznej, które przy współpracy z Polycasa opracowały nowe połączenia, rozmiary oraz wykończenia swoich produktów przy realizacji specjalnych ogólnoeuropejskich projektów, jednocześnie zachowując integralność swoich marek.

Dobre wieści napływają z całego rynku europejskiego. W Wielkiej Brytanii, w pierwszych trzech miesiącach roku, wzrosło zapotrzebowanie na elementy wyposażenia sklepów. Producenci samochodów kempingowych i turystycznych (dla których Polycasa dostarcza elementy oszklenia okien), odnotowują wzrost produkcji, podobnie jak cała branża przemysłowa.

Zaufanie klientów oraz partnerów przełożyło się także na poprawę relacji w strukturach całej firmy. „Razem z europejskim zespołem pracującym w wielu krajach chcieliśmy stworzyć markę, z którą warto się utożsamiać. Miejsce, w którym wszyscy mogą z uśmiechem uścisnąć sobie nawzajem dłoń. Dziś wiem, że ten proces zakończył się sukcesem” – zapewnia Matthew Williams, Dyrektor Generalny. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama