Czas na Silver

© EFI Reggiani

EFI Reggiani rozszerza swoje portfolio maszyn do bezpośredniego druku tekstyliów, wprowadzając na rynek model Terra Silver. Rozwiązanie miało swoją premierę na targach Fespa Global Print Expo 2021, które w zeszłym tygodniu odbywały się w Amsterdamie. Terra Silver jest częścią kompletnej linii rozwiązań z serii Terra firmy EFI, w tym modelów Gold, Platinum oraz Titan. Maszyna o szerokości 180 cm oferuje druk z prędkością do 190 m² na godzinę dzięki ośmiu dwukanałowym głowicom drukującym. Nowe funkcje urządzenia obejmują nowy system recyrkulacji atramentu, zapewniający niezawodność druku, kilka trybów drukowania dla maksymalnej elastyczności w zakresie projektowania, nową opcję przetwarzania obrazu w czasie rzeczywistym, które eliminuje czas poświęcany na wstępne obliczenia obrazu, a także przyjazny dla użytkownika i intuicyjny interfejs. Rozwiązanie wykorzystuje w produkcji zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju atramenty pigmentowe Terra, które pozwalają osiągnąć wysokiej jakości wydruk na tekstyliach. Oprócz tego, jak podkreśla producent, przyjazne dla środowiska atramenty na bazie wody zapewniają trwałość oraz ostrość wydruku, a także dłuższą żywotność głowicy drukującej przy niższych kosztach konserwacji. Atramenty wykorzystują również innowacyjną technologię do szybkiego i konkurencyjnego cenowo druku na szerokiej gamie tkanin. Ponadto maszyna oferuje bardziej wydajny i ekologiczny proces polimeryzacji, który ma miejsce w momencie, gdy wydrukowane tkaniny przechodzą przez wbudowany moduł suszący. Jak podkreślił wiceprezes i dyrektor generalny EFI Reggiani, Adele Genoni, rozwiązanie sprawdzi się szczególnie u tych producentów, którzy wchodzą na rynek tekstyliów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama