Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Eko inicjatywa AMS

© AMS

Pracownicy AMS zebrali 840 litrów śmieci w ramach akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa zorganizowana przez agencję promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.

Podczas akcji uczestnicy nie tylko posprzątali otoczenie rezerwatu przy Jeziorku Czerniakowskim, ale także poznali historię okolicy. Teraz przybliżają to wyjątkowe miejsce w materiale prezentowanym na cyfrowych nośnikach w centrum handlowym.

AMS stał się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w centrach handlowych Klépierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską, Rybnik i Sosnowiec. Tym samym oferuje klientom największą na rynku ofertę nośników Digital Indoor o formacie 65”. Na każdym ekranie wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo - informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama