Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Inwestycja Grupy Bernard. LED Jeti Tauro H3300 UHS od Agfa

© Agfa

Grupa Bernard (TBG), jedna z wiodących firm zajmujących się sprzedażą materiałów wizualnych w Ameryce Północnej zdecydowała o zakupie czterech systemów drukujących LED Jeti Tauro H3300 UHS od firmy Agfa. TBG to w 100% pracownicza firma zajmująca się sprzedażą produktów wizualnych, która projektuje i produkuje eksperymentalne środowiska dla najbardziej prestiżowych marek detalicznych na świecie.

System LED Jeti Tauro H3300 UHS firmy Agfa umożliwia drukowanie z roli i na tekturze zapewniając spójność kolorów niezależnie od wybranego nośnika. Ta hybrydowa wielkoformatowa atramentowa maszyna drukująca UV LED może drukować  materiały o szerokości do 3,3 m w czterech lub sześciu kolorach z prędkością do 905 m2/godz. Jeti Tauro UHS jest wyposażony w kamerę od tyłu do przodu w konfiguracji MRTR, która mieści dwie rolki o wadze do 680 kg przeznaczone do automatycznego, dwustronnego drukowania bez nadzoru. Zintegrowany system kamer odczytuje kody QR, aby wskazać dokładną lokalizację obrazu i dostosować pozycję drukowania na początku każdego zadania, zapewniając dokładność od przodu do tyłu +/- 3 mm na każde 100 m. Maszyna drukująca z łatwością radzi sobie z wielozmianowymi operacjami i drukowaniem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z niewielkim udziałem operatora. Silniki Jeti Tauro H3300 LED są napędzane przez wielokrotnie nagradzane oprogramowanie wielkoformatowe Asanti firmy Agfa, które kontroluje proces drukowania od przygotowania do druku po produkcję i wykończenie. Upraszcza, optymalizuje i automatyzuje jak najwięcej czynności, oferując wysokowydajne rozwiązanie zwiększające produktywność.

Urządzenie łączy wysoką jakość druku, wydajność i automatyzację z niskim zużyciem atramentu i energii, co jest zaletą z punktu widzenia ochrony środowiska. TBG przewiduje szybki zwrot z inwestycji w ciągu pierwszych dwóch lat eksploatacji maszyn.

 

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama