Nowa kampania Łowicz. Chwytaj dżem

W swojej najnowszej kampanii Łowicz opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw w apetyczne dania. W ramach przedsięwzięcia nagrano cover piosenki „Sunny” Bobbiego Hebba „Chwytaj Dżem!”. Do tego stworzono reklamy outdoorowe, a także 15- i 30-sekundowe spoty telewizyjne, filmy oraz animacje do wykorzystania na portalach społecznościowych. Na reklamach outdoorowych przedstawiono między innymi gofry w połączniu z dżemem z agrestu i kiwi. Po lewej stronie reklamy widać sam produkt np. gofry lub chleb bez dodatków a pod nimi pytanie np. ,,nudne gofry?” „nudny chleb?”. Pośrodku bilbordu jest słoik dżemu, natomiast po prawej stronie hasło „Chwytaj dżem!” i produkt z dżemem. Bilbordy są proste graficznie oraz zrównoważone kolorystycznie. Za kreację odpowiada agencja DDB, za produkcję Maspex, za planowanie i zakup mediów Starcom. Reżyserem spotów jest Jakub Michalczuk.
Dodatkowo, we współpracy z influencerami, Łowicz przygotował materiały reklamowe dostosowane do młodszych odbiorców, koncentrując się na różnorodności smakowej swoich produktów.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama