Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowa tarcza Warner Bros

© Warner Bros

Do serii noworocznych zmian logo dołączyło studio filmowe Warner Bros. Nowa wersja identyfikacji wizualnej w kształcie tarczy WB została pozbawiona złotego koloru i stworzona w klimacie flat design o ostrych i bardziej nowoczesnych kształtach. Uproszczony projekt zyskał bardziej uniwersalny charakter, co sprawia, że można go łatwiej dopasować do konkretnych realizacji filmowych. Za stworzenie nowego logo odpowiada firma Pentagram. Całą historię przemiany loga można znaleźć na stronie www.pentagram.com/work/warner-bros.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama