Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Grzesznie na mieście

© Kolterman Media Communications

Marka Grześki rozpoczęła letnią kampanię outdoorową, realizowaną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Jak podkreślają twórcy akcji, czas wakacji to czas, kiedy traktujemy wszystko z przymrużeniem oka. Dlatego też postanowili oni podzielić się małymi „grzeszkami” Polaków. W Warszawie, Kaliszu i Wrocławiu pojawiły się murale ze specjalnym efektem świetlnym, uzyskanym za pomocą LED-ów i farb UV. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, część słownego i graficznego przekazu, będącego grą słowną, w tym napisy „Grzeszki wychodzą po zmroku” i „Każdy ma swoje Grześki, po zachodzie słońca jest jeszcze lepiej widoczna. Ponadto w centrum stolicy, w okresie wzmożonego ruchu w mieście, na ekranie LED marka wyświetla różne grzeszki, które na co dzień zdarzają się każdemu z nas. Marka zaprosiła również fanów czekoladowych przysmaków na wyjątkowy pokaz multimedialny, zrealizowany na budynku Centrum Bankowo-Finansowego w Warszawie. Podczas projekcji multimedialnej Grześki ujawniły grzeszki swoich fanów, którzy podzielili się nimi w konkursie #wakacyjnegrzeszki. W przestrzeni miejskiej pojawiły się również instalacje, przy których chętni mogli robić zdjęcia. Z kolei w lipcu przy najpopularniejszych trasach wakacyjnych pojawią się nośniki wielkoformatowe z kreacjami przywołującymi popularne grzeszki Polaków. Działania OOH w przestrzeni miejskiej zostały zrealizowane przy współpracy z agencją Brand Bridge, która prowadzi dla marki także komunikację w kanale digital, oraz z domem mediowym Initiative.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama