Nowe logo WSiP. Czas na zmiany

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) po blisko 50 latach zmienia swoje logo. To symboliczny początek nowego rozdziału w historii firmy, która w ostatnich latach rozwinęła się w obszarze innowacji edukacyjnych.

 

Opis osoby

Nowy znak graficzny WSiP uosabia panujące obecnie w edukacji przenikanie się dwóch światów – tradycyjnego (opartego na tradycyjnych książkach) oraz współczesnego (wykorzystującego nowe technologie i rozwiązania cyfrowe). Dlatego też sygnet nowego logo składa się z dwóch elementów: prostokątnego ekranu oraz otwartej książki. Zaprojektowany w ten sposób znak w czytelny sposób obrazuje nie tylko dwa główne filary działalności firmy, ale i jej misję, zgodnie z którą tworzy edukację dla przyszłości. Nowe logo WSiP zostało zaprojektowane przez polskie studio Tofu. Słynie ono z projektów, które nie tylko są oparte na świetnych pomysłach i doskonałej kreacji, ale także głęboko poruszają emocje. Wprowadzenie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej będzie przebiegało w kilku etapach. Wszystkie nowo projektowane publikacje oraz materiały edukacyjne będą oznaczane nowym znakiem. Równolegle przez pewien czas, zgodnie z obowiązującymi podstawami programowymi, na rynku będą jeszcze dostępne produkty z poprzednią wersją znaku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty