Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

McCann i Mastercard wyróżnieni

© The One Show

Agencja McCann Poland zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data - Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie w kategorii „Social Media - Innovation in Lockdown” w konkursie dla branży reklamowej The One Show. Firma została wyróżniona za kampanię „Safe Waze 2 Shop” zrealizowaną we współpracy z Mastercard Europe.

The One Show to prestiżowy, międzynarodowy festiwal designu i reklamy, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, czyli nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów i kampanii. Organizatorem konkursu jest The One Club, a w Jury zasiadają creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata.

„Safe Waze 2 Shop” to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard połączone z aplikacją do nawigacji o nazwie Waze. Narzędzie to pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia, tak aby konsumenci mogli zrobić zakupy w wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób. Dzięki niemu kierowcy, będący użytkownikami nawigacji Waze wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Rozwiązanie to okazało szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych podczas pandemii granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju, dużo podróżując po polskich drogach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama