Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Wspólna platforma

Data publikacji: Marzec 2013

NEC Display Solutions wprowadza na europejski rynek Vukunet, platformę reklamową dedykowaną dla sektora digital out-of-home. Rozwiązanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na NEC Showcase 2012 w Londynie i ma ułatwić prowadzenie kampanii łącząc dostawców sieci z domami mediowymi.

 

Platforma jest niezależna sprzętowo i programowo. Dzięki temu może komunikować się ze wszystkimi systemami zarządzania treścią i nie wymaga wprowadzania zmian w istniejącej infrastrukturze. “Pomimo że sektor DOOH jest sporym rynkiem reklamowym, domy mediowe nie były w stanie skutecznie zaplanować efektywnych kampanii. Powodem były różnice techniczne pomiędzy sieciami, wynikające z dywersyfikacji rynku” – informuje Dirk Hülsermann, Dyrektor Ds. Rozwiązań DOOH w NEC Display Solutions Europe. “Vukunet stanowi rozwiązanie tego problemu. Aplikacja oparta na technologii cloud computing, pozwala operatorom nośników skonsolidować sieci. To znacznie ułatwia proces rezerwacji powierzchni.”

 

Niemcy i Wielka Brytania są pierwszymi rynkami europejskimi, które skorzystają z Vukunet. Niemiecka agencja OMG Outdoor zrealizowała już kampanię reklamową opartą na platformie. Spoty pisma Brigitte wyświetlane były w ponad 600 placówkach sieci supermarketów Edeka. “Nowe rozwiązanie upraszcza proces przeprowadzenia ogólnokrajowej akcji, pozwalając na jej wcześniejsze zaplanowanie - mówi Matthias Grawitter, Dyrektor Zarządzający w OMG Outdoor. "Mamy nadzieję, że platforma wyznaczy nowe standardy na rynku komunikacji cyfrowej.”

 

Pierwszym partnerem Vukunet w Wielkiej Brytanii jest firma Wonderworks Walkway Media Ltd., zarządzająca siecią DOOH w ponad 30 centrach handlowych. Do końca roku firma planuje skompletowanie największego portfolio w brytyjskich centrach handlowych.

 

“Cieszymy się, że po testach w Wielkiej Brytanii i Niemczech możemy w końcu wprowadzić nasze rozwiązanie w Europie. Vukunet jest jednym z najbardziej interesujących projektów  na rynku DOOH i wypełnia lukę pomiędzy reklamodawcami, a właścicielami nośników ” – mówi Dirk Hülsermann

 

Operatorzy sieci DOOH mogą rejestrować się pod adresem: http://english.vukunet.com, natomiast dostęp dla domów mediowych i reklamodawców jest możliwy za pośrednictwem strony http://english.advuku.vukunet.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama