Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Wspólna platforma

Data publikacji: Marzec 2013

NEC Display Solutions wprowadza na europejski rynek Vukunet, platformę reklamową dedykowaną dla sektora digital out-of-home. Rozwiązanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na NEC Showcase 2012 w Londynie i ma ułatwić prowadzenie kampanii łącząc dostawców sieci z domami mediowymi.

 

Platforma jest niezależna sprzętowo i programowo. Dzięki temu może komunikować się ze wszystkimi systemami zarządzania treścią i nie wymaga wprowadzania zmian w istniejącej infrastrukturze. “Pomimo że sektor DOOH jest sporym rynkiem reklamowym, domy mediowe nie były w stanie skutecznie zaplanować efektywnych kampanii. Powodem były różnice techniczne pomiędzy sieciami, wynikające z dywersyfikacji rynku” – informuje Dirk Hülsermann, Dyrektor Ds. Rozwiązań DOOH w NEC Display Solutions Europe. “Vukunet stanowi rozwiązanie tego problemu. Aplikacja oparta na technologii cloud computing, pozwala operatorom nośników skonsolidować sieci. To znacznie ułatwia proces rezerwacji powierzchni.”

 

Niemcy i Wielka Brytania są pierwszymi rynkami europejskimi, które skorzystają z Vukunet. Niemiecka agencja OMG Outdoor zrealizowała już kampanię reklamową opartą na platformie. Spoty pisma Brigitte wyświetlane były w ponad 600 placówkach sieci supermarketów Edeka. “Nowe rozwiązanie upraszcza proces przeprowadzenia ogólnokrajowej akcji, pozwalając na jej wcześniejsze zaplanowanie - mówi Matthias Grawitter, Dyrektor Zarządzający w OMG Outdoor. "Mamy nadzieję, że platforma wyznaczy nowe standardy na rynku komunikacji cyfrowej.”

 

Pierwszym partnerem Vukunet w Wielkiej Brytanii jest firma Wonderworks Walkway Media Ltd., zarządzająca siecią DOOH w ponad 30 centrach handlowych. Do końca roku firma planuje skompletowanie największego portfolio w brytyjskich centrach handlowych.

 

“Cieszymy się, że po testach w Wielkiej Brytanii i Niemczech możemy w końcu wprowadzić nasze rozwiązanie w Europie. Vukunet jest jednym z najbardziej interesujących projektów  na rynku DOOH i wypełnia lukę pomiędzy reklamodawcami, a właścicielami nośników ” – mówi Dirk Hülsermann

 

Operatorzy sieci DOOH mogą rejestrować się pod adresem: http://english.vukunet.com, natomiast dostęp dla domów mediowych i reklamodawców jest możliwy za pośrednictwem strony http://english.advuku.vukunet.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama