Kierując się dobrem. Promocja wolontariatu

© AMS

6 marca na Placu Bankowym w Warszawie odbyła się inauguracja kampanii społecznej poświęconej wolontariatowi w ramach 24. edycji Galerii Plakatu AMS. Miasto Stołeczne Warszawa, które jest partnerem wspierającym konkurs, nagrodziło plakaty promujące ideę wolontariatu jako najbardziej bezpośredniej formy troski o relacje społeczne i otoczenie.

 

Zwycięski plakat autorstwa Katarzyny Czapskiej i wyróżnione prace: Julii Grochowalskiej, Julii Klinger, Karoliny Lubaszko i Borysa Szembeka można zobaczyć na przystankach w całej Warszawie w towarzystwie prac nagrodzonych w konkursie głównym Galerii Plakatu AMS, który odbył się pod hasłem „Wygodnie i odpowiedzialnie czyli jak”. „Z radością zaangażowaliśmy się w konkurs Galerii Plakatu AMS, bo wierzymy, że prace artystyczne na przystankach zachęcą warszawianki i warszawiaków do wolontariatu. Liczymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób odnajdzie w nim atrakcyjny sposób na spędzanie wolnego czasu” powiedziała Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w Urzędzie m.st. Warszawy. W 24. edycji konkursu Miasto Stołeczne Warszawa zdecydowało, że to właśnie idea wolontariatu będzie zagadnieniem promowanym przez miasto. „Bardzo dziękujemy za tę współpracę, bo w dzisiejszym, atomizowanym przez ekran komputera czy smartfona społeczeństwie, taki rodzaj aktywności jest bardzo potrzebny. AMS w swojej działalności stawia na harmonijne łączenie przestrzeni publicznej, reklamowej i on-line dla lepszej komunikacji zarówno marketingowej jak społecznej” powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS, podczas inauguracji kampanii.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama