Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Odpowiedzialna reklama

© AMS

Firma AMS stworzyła największą w Polsce sieć proekologicznych reklam outdoorowych na Eko wiatach, które pozwolą zredukować ilość dwutlenku węgla w atmosferze. Projekt Eko przystanków został zrealizowany w Warszawie dzięki współpracy z marką Giorgio Armani (L’oreal). Firma stworzyła nową miejską zieloną przestrzeń o powierzchni równej prawie półtora boiska do gry w siatkówkę. W ciągu 3,5 roku przyczyni się to do ograniczenia emisji dwutenku węgla w przestrzeni Warszawy o pół tony, a także pozwoli zmagazynować przy jednorazowych opadach deszczu aż 2 tysiące butelek wody. Wszystko dzięki partnerstwu z marką Armani, która realizuje działania z obszaru społecznej odpowiedzialności w kampanii perfum My Way Intense. Pierwsza wiata została zainstalowana w sierpniu tego roku na ul. Batumi w Warszawie. Cała sieć została uruchomiona we wrześniu w ramach współpracy z firmą L’Oréal. System 20 Eko wiat w Warszawie zapewnia zmagazynowanie 3000 litrów wody deszczowej dzięki dywanowi rozchodnikowemu, obniżenie o 3-5°C temperatury powietrza wokół przystanku w upalne dni, zmniejszenie ilości pyłów wokół wiaty o 15-20 procent i 144 kg zaabsorbowanego dwutlenku węgla rocznie. Zielone wiaty AMS są także przyjazne dla owadów i ptaków. Wiaty należą do rozwiązań typu nature-based solutions, inspirowanych naturą, które są wydajne ekonomicznie i dostarczają równocześnie korzyści natury ekologicznej, ekonomicznej i społecznej, a także wspierają adaptację do zmian klimatu. Dodatkowo szyby nośników zostały oklejone kropkami, by były widoczne dla ptaków i zapobiegały ich kolizjom z wiatami.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama