Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

“Here to Stay”

© AMS

Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.

Retargeting umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online marka zyskuje wzmocnienie przekazu i precyzję w dotarciu do klienta. Tak jest w przypadku Zalando. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, podobny komunikat zobaczy w swoim smartfonie, co ułatwi możliwość zakupu czy przejrzenia oferty.

„Outdoor łączy świat offline ze światem online, a Zalando, korzystając z naszej oferty, ma dodatkowo możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię re-targetingową. To w jeszcze większym stopniu wpływa na efektywność działań i zwiększa konwersję” - mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama