Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

“Here to Stay”

© AMS

Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.

Retargeting umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online marka zyskuje wzmocnienie przekazu i precyzję w dotarciu do klienta. Tak jest w przypadku Zalando. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, podobny komunikat zobaczy w swoim smartfonie, co ułatwi możliwość zakupu czy przejrzenia oferty.

„Outdoor łączy świat offline ze światem online, a Zalando, korzystając z naszej oferty, ma dodatkowo możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię re-targetingową. To w jeszcze większym stopniu wpływa na efektywność działań i zwiększa konwersję” - mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama