W świątecznym nastroju. Lokalna kampania Porsche Lifestyle

© Porsche Centrum Warszawa Okęcie

Okres świąteczno-noworoczny sprzyja reklamom w przestrzeni miejskiej, których celem jest nie tylko stworzenie świątecznej atmosfery, ale przede wszystkim utrwalenie wizerunku marki w najbardziej gorączkowym okresie zakupowym. W tym roku wyjątkową, świąteczną kampanię zaprezentował salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto.

W okresie świątecznym salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie zaprezentował lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle w ramach której w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. Oba samochody można oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama