Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Szczelnie oklejeni

Data publikacji: Kwiecień 2012

Najnowsze trendy w aplikacjach gruntownie zmieniają komercyjne możliwości wykorzystania materiałów, stosowanych do tej pory głównie do oklejania pojazdów. Konkurs Wrap&Win przeprowadzony przez Avery Dennison Graphics and Reflective Solutions Europe, pokazuje jak kreatywnie można myśleć o oklejaniu praktycznie wszystkiego.

 

Potencjalni uczestnicy Konkursu rejestrowali się, aby bezpłatnie otrzymać metr bieżący folii Avery Supreme Wrapping Film oraz rakiel Avery Squeegee Pro. Ich wyzwaniem było użycie materiału do oklejenia wybranego przez siebie „niezwykłego przedmiotu”. Formalne zgłoszenie do konkursu wymagało umieszczenia zdjęcia oklejonego przedmiotu w dedykowanej galerii zdjęć. Odwiedzający galerię dostępną na www.perfectwrap.eu mogą przekonać się na własne oczy, jak różnorodne przedmioty zostały wybrane przez uczestników. Znalazły się wśród nich klozety (o dziwo, bardzo popularny wybór!), budka lęgowa dla ptaków, czajnik do parzenia herbaty, walizka, krzesło, golarka elektryczna, butelka wina, buty oraz odbiornik telewizyjny.

 

Główna nagroda powędrowała do…

 

Jury, któremu przewodniczyła Rachel Oakley, Senior Product Manager, Avery Dennison Graphics and Reflective Solutions – miało spore trudności z podjęciem decyzji, kto powinien dostać główną nagrodę: telewizor 3D LED. Ostatecznie otrzymał ją Davide Mancinelli za komiks o strażakach Avery Dennison (zamieszczony na stronie), który udowadnia ponad wszelką wątpliwość, że zmiana wyglądu pojazdu za pomocą grafik samoprzylepnych jest „dziecinnie prosta”! Jurorzy zwrócili również uwagę na kilka innych prac. Bardzo spodobała się im kreatywność i humor klozetu „Proszę siadać”, wykonanego przez Karstena Voddera oraz „Wysokie obcasy” autorstwa Juana José Vasco Calero. Sędziowie wyróżnili także „Zaparzaczkę do kawy”, oklejoną przez Ulrikę Solga oraz „Butelkę wina” Markusa Kuhnerta, za pokonanie trudności technicznych. Na koniec, wyróżniono prace o szczególnie wysokim potencjale komercyjnym: „Lodówkę Avery”, oklejoną przez Cor Oldenhuis; „Krzesło” Lenki Bruchnarovej; „Krzesło barowe” Stéphana Revela; oraz „Walizkę” Kim Hammarberg. Wszyscy wyróżnieni otrzymali nagrody specjalne – Avery Toolbelt. Podsumowując imprezę, Rachel Oakley powiedziała: „Byliśmy zachwyceni odzewem profesjonalistów z branży oznakowań i grafik do oklejania. Otrzymaliśmy łącznie 175 zdjęć zgłoszeniowych, z których 46 zakwalifikowaliśmy do finału. Uczestnicy udowodnili swoimi zgłoszeniami, jak bardzo wszechstronne i elastyczne są zastosowania Avery Supreme Wrapping Film, niezależnie od rodzaju podłoża. Zaskoczyła i zafascynowała nas również różnorodność przedmiotów wybieranych przez uczestników. Wykazali się niezwykłą wyobraźnią i kreatywnością! Być może niektóre z prac wskazują rzeczywiste możliwości komercyjnego rozwoju zastosowań folii do oklejania?”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

Reklama