Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

„Nadzieja” w polskich miastach

Od połowy listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” - intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest odpowiedzią autorki i AMS na sytuację, w jakiej znalazł się cały świat.

Słowo „Nadzieja” zostało wplecione w roślinne motywy autorstwa Justyny Stoszek - malarki i rzeźbiarki, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska.

„Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo >>nadzieja<< dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata” – dodaje Justyna Stoszek.

Kampanię można oglądać zarówno na tradycyjnych, jak i cyfrowych nośnikach AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama