Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

„Nadzieja” w polskich miastach

Od połowy listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” - intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest odpowiedzią autorki i AMS na sytuację, w jakiej znalazł się cały świat.

Słowo „Nadzieja” zostało wplecione w roślinne motywy autorstwa Justyny Stoszek - malarki i rzeźbiarki, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska.

„Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo >>nadzieja<< dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata” – dodaje Justyna Stoszek.

Kampanię można oglądać zarówno na tradycyjnych, jak i cyfrowych nośnikach AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama