Stratacache przejmuje MasterPoint. Wzmocnienie pozycji w Europie

Stratacache ogłosiło przejęcie MasterPoint, firmy zajmującej się integracją, obsługą i usługami terenowymi w zakresie systemów digital signage z siedzibą w Kolonii, w Niemczech. Przejęcie to dodatkowo rozszerza możliwości marki w zakresie instalacji rozwiązań cyfrowych, integracji i świadczenia usług terenowych w Europie.

 

© Visual Communication

Przejęcie MasterPoint uzupełnia wcześniejsze działania biznesowe Stratacache, w ramach których firma przejęła Idklic w Belgii, Scala w Holandii, Walkbase w Finlandii i Sys-Teams w Wielkiej Brytanii. Globalne marki cały czas intensywnie wykorzystują technologię cyfrową w swoich doświadczeniach z klientami detalicznymi, dlatego Stratacache kontynuuje inwestycje, aby oferować rozwiązania technologiczne zdolne do spełnienia ich wymagań w globalnym, opłacalnym i najnowocześniejszym modelu technologicznym. „Przejęcie MasterPoint to kolejny kamień milowy w globalnej strategii Stratacache oraz dalsza inwestycja i zaangażowanie we wspieranie wiodących światowych marek. Po pandemii detaliści, marki FMCG i hotelarskie ponownie intensywnie inwestują w cyfrowe doświadczenia w handlu detalicznym. Chcemy mieć pewność, że możemy osiągnąć ich cele operacyjne na całym świecie za pomocą jednego ruchu” powiedział Chris Riegel, dyrektor generalny Stratacache. W latach 2024-2025 firma chce otworzyć kolejne lokalizacje w Hamburgu, Monachium i Dreźnie aby być w stanie skutecznie obsługiwać wszystkie regiony rynku niemieckiego. Region DACH odnotował bowiem najszybszy stały wzrost w branży rozwiązań cyfrowych poza Stanami Zjednoczonymi. Stratacache Capital aktywnie analizuje ponad 300 transakcji przejęć rocznie na całym świecie i doradza w zakresie inwestycji, które rozszerzają lub uzupełniają pełne portfolio inteligentnych ofert digital signage, w tym oprogramowanie, sprzęt, usługi i wsparcie. Przejęcie MasterPoint da firmie możliwość jeszcze szybszego reagowania i dostarczania rozwiązań, które są wymagane przez globalne marki w zakresie innowacji technologicznych na dużą skalę.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama