Pierwsza strategia środowiskowa w OOH. Ekologiczne reklamy outdoorowe

11 października bieżącego roku firma AMS ogłosiła strategie środowiskową w polskiej branży reklamy zewnętrznej. Jest to pierwszy tego typu dokument w branży. Założenia strategii środowiskowej opierają się na redukcji śladu węglowego, rozwoju zielonej infrastruktury miejskiej oraz wdrażaniu rozwiązań gospodarki obiegu zamkniętego dla materiałów reklamowych w ich produkcji i wykorzystaniu. Realizacja planu bazuje na reklamie opartej na energii z nisko- i zeroemisyjnych źródeł oraz energooszczędnym oświetleniu nośników reklamowych. Strategia zawiera również rozwój zielonej infrastruktury miejskiej poprzez zbudowanie największego w Europie Środkowo-Wschodniej systemu eko wiat AMS. Kolejnym punktem jest redukcja smogu świetlnego, poprzez sterowanie natężeniem światła.

Misją firmy jest ,,wspieranie tworzenia miast inteligentnych w zgodzie z wartościami ekologicznymi i społecznymi”, mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG (Environmental, Social and Corporate Governance).

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty