Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Fearless night

© HandsAway

Organizacja HandsAway, zajmująca się walką z przemocą, rozpoczęła nową kampanię społeczną pod hasłem „Fearless Night”, której celem jest oświetlenie ulic Paryża,tak, aby każdy czuł się bezpiecznie wracając nocą do domu. W ramach kampanii w godzinach od 21:00 do 7:00 rano billboardy dostępne w przestrzeni miejskiej zostają rozświetlone białym światłem, które sprawia, że ulice miasta nie są już tak mroczne i przerażające. Billboardy można znaleźć w ponad 300 miejscach w Paryżu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama