Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Przejażdżka z horroru

© Volkswagen

Volkswagen razem z DDB Sydney wystartował z nową kampanią, w której zamienia lęki kierowców w plakaty rodem z horrorów. Według badania przeprowadzonego przez DDB Sydney, 79 procent Australijczyków odczuwa pewnego rodzaju lęk przed prowadzeniem samochodu. Z kolei 59 procent z nich obawia się parkowania równoległego, martwiąc się, że wstrzymają ruch lub uderzą w inny pojazd. Wyniki sondażu zaowocowały stworzeniem najnowszej kampanii dla Volkswagena, w ramach której powstały plakaty przedstawiające takie problemy na drodze jak wjazd na autostradę, poruszanie się po rozległych rondach czy gwałtowne hamowanie przed pieszymi. Kampania jest częścią promocji nowego Volswagena Tiguan, który został wyposażony w specjalne funkcje wspomagające. Autorem plakatów jest kanadyjski artysta Matt Ryan Tobin, który współpracował z Disneyem, Marvelem i Warner Brothers.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama