Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Nie każdy bohater nosi pelerynę

 

Na jednym z warszawskich budynków powstał wielki, kolorowy mural, będący dowodem wdzięczności Polaków dla poświęcenia wszystkich pracowników Służby Zdrowia, którzy będąc na pierwszej linii frontu epidemii koronawirusa, codziennie ratują chorych ryzykując własne zdrowie i życie. Realizację tego projektu dokonał serwis internetowy naTemat.pl we współpracy z Good Looking Studio, który profesjonalnie zajmuje się malowaniem murali. Pomysł powstał przy ulicy Tamka 37 na warszawskim Powiślu, dzięki udostępnieniu przez wspólnotę mieszkaniową ściany budynku. Malowidło przedstawia lekarzy, pielęgniarzy i pielęgniarki oraz ratowników medycznych, którzy zostali namalowani w maskach i wkomponowani w zarys mapy Polski oraz stojącego pod nimi komiksowego supermana, który symbolicznie pokazuje prawdziwe bohaterstwo pracowników szpitali. W Polsce jak i na całym świecie organizowanych jest mnóstwo inicjatyw wpierających prace opieki zdrowotnej. Zarówno organizacje, firmy, jak i osoby prywatne włączają się w walkę z epidemią tworząc zbiórki własnoręcznie uszytych maseczek, produkując przyłbice czy nawet respiratory na drukarkach z technologią 3D, a nawet dostarczając jedzenie do okolicznych szpitali. Do pomocy włączył się również WOŚP, organizując dla polskich lekarzy środki ochrony osobistej zamówione w Chinach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama