KFC w „Smart box”

KFC właśnie wprowadziło do oferty nową pozycję „Smart box”, promowaną kampanią OOH przez Americana Group. Wprowadzając nową propozycji, KFC postanowiło utrzymać charakterystyczną grafikę i identyfikację. Do podkreślenia ceny dania użyto czerwonej czcionki, co pozwoliło wyrazić KFC korzystną ofertę. KFC namawia na billboardach do zamawiania za pośrednictwem swojej strony internetowej. Nowe reklamy KFC pojawiły się na billboardach w Kairze w Egipcie. Użyte modele OOH to: billboard, gate, t-pole, uni-pole.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama