Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

KFC w „Smart box”

KFC właśnie wprowadziło do oferty nową pozycję „Smart box”, promowaną kampanią OOH przez Americana Group. Wprowadzając nową propozycji, KFC postanowiło utrzymać charakterystyczną grafikę i identyfikację. Do podkreślenia ceny dania użyto czerwonej czcionki, co pozwoliło wyrazić KFC korzystną ofertę. KFC namawia na billboardach do zamawiania za pośrednictwem swojej strony internetowej. Nowe reklamy KFC pojawiły się na billboardach w Kairze w Egipcie. Użyte modele OOH to: billboard, gate, t-pole, uni-pole.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama