Aktywiści optymizmu

© Zalando

Firma Zalando rozpoczęła w czerwcu nową, letnią kampanię pod hasłem “Aktywiści optymizmu”, której celem jest zachęcenie do szerzenia radości i dzielenia się pozytywnym nastawieniem do świata. Jej ambasadorami zostali, m.in. francuski tancerz Salif Gueye, znany z żywiołowego tańca na ulicach Paryża, holenderska influencerka Rianne Meijer, która na swoich relacjach na Instagramie pokazuje, jak powinna wyglądać ciałopozytywność oraz Naomi Shimanda, która pozytywną postawę wyraża poprzez modę.

„Po roku obostrzeń w letniej kampanii chcieliśmy skupić się na optymizmie, wywołując uśmiech na twarzach ludzi. Dla nas Aktywiści Optymizmu to ludzie, którzy przynoszą radość innym i sobie, czy to piosenką, tańcem, czy tutorialem makijażowym na TikToku” - podkreśla Ralph Rijks, wiceprezes globalnego marketingu Zalando. Kampania prezentowana będzie w różnych formatach - od zdjęć autorstwa Jorge Pereza Ortiza, kreacji DOOH, działań w mediach społecznościowych bohaterów kampanii, po plakaty i murale. W Polsce, oprócz realizacji DOOH, we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku powstaną murale autorstwa Kingi Offert-Ploszaj i Dawida Ryskiego, zachęcające ludzi do tańca, śpiewu i uśmiechu, a także plażowania czy grillowania.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama