Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Aktywiści optymizmu

© Zalando

Firma Zalando rozpoczęła w czerwcu nową, letnią kampanię pod hasłem “Aktywiści optymizmu”, której celem jest zachęcenie do szerzenia radości i dzielenia się pozytywnym nastawieniem do świata. Jej ambasadorami zostali, m.in. francuski tancerz Salif Gueye, znany z żywiołowego tańca na ulicach Paryża, holenderska influencerka Rianne Meijer, która na swoich relacjach na Instagramie pokazuje, jak powinna wyglądać ciałopozytywność oraz Naomi Shimanda, która pozytywną postawę wyraża poprzez modę.

„Po roku obostrzeń w letniej kampanii chcieliśmy skupić się na optymizmie, wywołując uśmiech na twarzach ludzi. Dla nas Aktywiści Optymizmu to ludzie, którzy przynoszą radość innym i sobie, czy to piosenką, tańcem, czy tutorialem makijażowym na TikToku” - podkreśla Ralph Rijks, wiceprezes globalnego marketingu Zalando. Kampania prezentowana będzie w różnych formatach - od zdjęć autorstwa Jorge Pereza Ortiza, kreacji DOOH, działań w mediach społecznościowych bohaterów kampanii, po plakaty i murale. W Polsce, oprócz realizacji DOOH, we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Gdańsku powstaną murale autorstwa Kingi Offert-Ploszaj i Dawida Ryskiego, zachęcające ludzi do tańca, śpiewu i uśmiechu, a także plażowania czy grillowania.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama