Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Avery Dennison przejmuje TexTrace

© Avery Dennison

Firma Avery Dennison nabyła TexTrace, firmę zajmującą się rozwojem technologii i produkcją tkanych produktów RFID, które mogą być przyszywane lub w inny sposób umieszczane na do odzieży. Firma TexTrace była wcześniej spółką zależną Jakob Müller Holding, wiodącego szwajcarskiego producenta OEM dla przemysłu tekstylnego. Przejęcie obejmuje pełną własność intelektualną TexTrace oraz pracowników, którzy będą nadal pracować we Frick w Szwajcarii. Dzięki temu firma Avery Dennison kontynuuje rozwój w branży odzieżowej i zdobywa nowe możliwości ekspansji na innych rynkach. Innowacyjna technologia opracowana przez TexTrace daje producentom możliwość pełnego zintegrowania rozwiązań RFID z odzieżą. Markowe etykiety z wbudowaną technologią RFID są rozwiązaniem typu „all-in-one”, służącym do oznaczania marki produktu, ochrony marki i ochrony przed kradzieżą, dostępności produktu, interakcji z konsumentem i zwiększonej wygody. W przyszłości rozwiązania te mogą oferować informacje o dostawcach i materiałach, aby umożliwić rozwój gospodarki obiegowej poprzez handel detaliczny i recykling, zapewniając możliwość uzyskania wglądu w rzeczywisty ślad węglowy odzieży.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama