Udoskonalone rozwiązanie. Reklamy bardziej efektowne

© Orafol

Jako wiodący producent, Orafol oferuje szeroką gamę samoprzylepnych folii do cyfrowego druku reklamy zewnętrznej. Firma postanowiła ulepszyć swój dotychczasowy produkt i wzbogaciła go o nową technologię. Dzięki temu rozwiązaniu proces aplikacji folii będzie znacznie łatwiejszy i szybszy.

 

Folia do druku cyfrowego została opracowana specjalnie z myślą o intensywnie kolorowej, długoterminowej reklamie zewnętrznej. Produkt dostępny był wcześniej w dwóch wersjach: w wariancie standardowym oraz z technologią RapidAir, która umożliwia estetyczne wyklejenie bez pęcherzyków powietrza.

 

Łatwa aplikacja i doskonały wygląd

Dotychczasowa oferta firmy została poszerzona o nowy wariant Orajet 3551RA+ , który jest wyposażony w technologię ProSlide. Jej kluczową zaletą jest bezproblemowe wyklejanie. Folię aplikuje się za pomocą rakli Orafol, co daje niezawodną siłę klejenia, jakiej oczekują klienci. Dzięki temu wyklejanie reklam wielkoformatowych stała się łatwiejsza i wygodniejsza, ponieważ jedna osoba jest w stanie zrobić to samodzielnie. Nowa folia jest dostępna w rolkach w trzech standardowych szerokościach (1050 mm, 1370 mm i 1520 mm) i całkowitej długości 50 metrów. Obecnie dostępne są dwa warianty koloru białego: matowy i błyszczący.

 

Długotrwała ochrona

W przypadku długotrwałych zastosowań zewnętrznych zaleca się laminowanie folii produktami Oraguard, które idealnie nadają się do ich zabezpieczenia.

Laminaty Oraguard zapewniają wysoką odporność na czynniki chemiczne i promieniowanie UV, bardziej nasycone kolory i znacznie dłuższą trwałość reklamy wizerunkowej. Połączenie Orajet 3551RA+ z ProSlid i laminatem Oraguard 290 daje pięcioletnią gwarancję folii zadrukowanej stosowanej na zewnątrz, natomiast laminat ochronny Oraguard 215 wytrzymuje aż do czterech lat.

« poprzedni « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama