Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowe punkty komunikacji

© AMS

Firma AMS rozszerzyła ofertę Digital Indoor o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate, w tym galerie w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie. Tym samym firma będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate - właściciela i zarządcy centrów handlowych w Polsce. Współpraca obejmie 360 wystandaryzowanych nośników w formacie 65”. „Podpisanie umów o współpracy z galeriami należącymi do Grupy Atrium Poland Real Estate to bez wątpienia potwierdzenie dynamicznego rozwoju iPoster na rynku Digital Signage.  Nasza oferta, z której korzysta AMS, powiększa się o kluczowe obiekty, a ich pozycja w regionach jest od lat ugruntowana i stale rośnie” - podkreśla Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju sieci iPoster.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama