Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Beyond the Surface

© Adidas

Na jednej z plaż w Dubaju powstał nietypowy billboard marki Adidas, który jest częścią kampanii „Beyond the Surface”. Instalacja to tak naprawdę basen o pojemności prawie 45 tysięcy litrów, który zachęca kobiety do nabrania pewności siebie. Kampania zbiegła się także z wprowadzeniem na rynek najnowszej kolekcji strojów kąpielowych marki. Billboard powstał we współpracy z agencją Havas.

Miejsce, w którym postawiono „płynny” billboard nie jest przypadkowe - przed rozpoczęciem kampanii Adidas zlecił przeprowadzenie badania YouGov w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, które wykazało, że jedynie 12 procent kobiet czuje się swobodnie nosząc strój kąpielowy na plaży lub na basenie. W czerwcu firma zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję damskich strojów kąpielowych o pełnym zakryciu, podkreślonych charakterystycznym dla Adidasa motywem potrójnego paska. Chcąc uczcić to wydarzenie i przełamać dyskomfort wśród tamtejszych kobiet, firma zdecydowała się na nietypowe rozwiązanie.

Budowa billboardu o wysokości 5 m i głębokości 3 m, wykonanego ze wzmocnionego, przezroczystego akrylu, zajęła trzy tygodnie. Wypełniona wodą instalacja zachęcała kobiety do skorzystania z basenu, gdzie mogły zanurzyć się w jego błękitnej głębi. Na kąpiel zdecydowała się m.in. ambasadorka Adidasa i triathlonistka Dareen Barbar, zdobywczyni rekordu Guinnessa oraz Raha Moharrak, pierwsza Saudyjka, która wspięła się na Mount Everest. Co więcej, treści wizualne z miejsca, w którym znajdował się billboard, były przesyłane bezpośrednio na cyfrowy ekran nad lodowiskiem Dubai Mall Ice Rink, obok flagowego sklepu adidas, pozwalając kupującym i odwiedzającym centrum handlowe oglądać to niebywałe widowisko.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama