Platforma DV360. Kampania NAJbliżej do formy

© Clear Channel

Pod hasłem NAJbliżej do formy realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Reklamy pojawiają się na ekranach należących do Clear Channel Poland. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest za pośrednictwem platformy DV360.

Kampania NAJbliżej do formy jest prowadzona w modelu programmatic preffered deal, a za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialne są agencje Value Media i SalesTube (Group One). Kampania realizowana jest na blisko 100 nośnikach typu totem zlokalizowanych w galeriach handlowych, w których mieszczą się kluby fitness Benefit Systems Oddział Fitness oraz na około 140 nośnikach typu city digital umiejscowionych w przestrzeni miejskiej w promieniu do 2 km od wskazanych obiektów. „Dla naszych marek stale poszukujemy rozwiązań mediowych, które wzmacniają naszą efektywność biznesową. Innowacje są dla nas kluczowe w kontekście zwiększenia potencjału dotarcia do szerokich grup odbiorców, co może przełożyć się na wzrost penetracji rynku” powiedziała Beata Kłęk, wicedyrektor ds. marketingu Benefit Systems Oddział Fitness.

Elastyczność kampanii
Zautomatyzowany zakup wyświetleń, wyceniany jest jak w przypadku reklamy digitalowej, na bazie CPM, w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Automatyzacja to naturalny krok na drodze dynamicznie rozwijającego się medium, jakim jest Digital Out Of Home. Programmatic umożliwia reklamodawcom optymalnie szybki i elastyczny sposób aktywowania i kontrolowania kampanii na cyfrowych nośnikach zewnętrznych. To, w połączeniu z jakościowymi ekranami zlokalizowanymi w strategicznych punktach miasta,  umożliwia markom skuteczniejsze zwracanie się do klientów i kierowanie przekazu z optymalnym poziomem elastyczności i kontroli. „Chcemy, aby nasi klienci mieli gwarancję niezawodności i skalowalności. Partnerstwo CCP z Broadsign Reach jako SSP zintegrowanego z ponad 30 platformami DSP, w tym m.in. DV360 czy AdForm są tego gwarancją. Programmatic zwiększa potencjał szerokiego inventory jakościowych nośników reklamy zewnętrznej, optymalizując precyzję targetowania, dając możliwość elastycznego zarządzania kampanią i trzymania kontroli nad jej realizacją, co dla marek jest kluczowym elementem na drodze do dalszego rozszerzenia strategii omnichannel” podsumował Filip Hołowczyc, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Clear Channel Poland. ”Zakup powierzchni reklamowej online w modelu programmatic jest od wielu lat rynkowym standardem i obejmuje już nie tylko możliwości emisji na YouTube, Connected TV, Audio czy formaty Rich Media, ale także kanały do tej pory rozumiane jako media offline takie jak OOH. Partnerstwo z Clear Channel Polska pozwoliło nam na realizację kampanii cross-channel z wykorzystaniem nośników Digital OOH z poziomu jednego narzędzia do zakupu programatycznego - Display & Video 360. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad kampanią, elastyczność zarządzania nią i optymalizacji działań z jednego miejsca. Cieszymy się, że wraz z Value Media jako pierwsze agencje w Polsce mamy możliwość wdrażania tak innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów, wyznaczając jednocześnie trendy na rynku” zaznaczył Michał Kukuła, Head of Programmatic Buying w SalesTube.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama