Zapowiedź nadchodzących innowacji. Sneakersy z wydruku 3D

© HP

Podczas Paris Fashion Week 2023, firmy Reebok, HP i New Guards Group zaprezentowały nowy koncept sneakersów, który powstał we współpracy z luksusową marką Botter. Debiut nowego rodzaju obuwia, który powstał w procesie druku 3D, nastąpił podczas jednego z pokazów na FW23. Nowe koncepcyjne Reebok x Botter Engineered by HP to zapowiedź nadchodzących innowacji i zrównoważonego rozwoju mody.

Niezwykła forma buta została stworzona oraz zaprojektowana przez zespół HP 3D Printing z siedzibą w Barcelonie przy użyciu technologii HP Multi Jet Fusion. Współpraca HP z Reebokiem i Botterem to doskonałe wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań producenta do branży obuwniczej.

Zaskakujący design
Łącząc etos obu marek, sneakersy Reebok x Botter jednoczą ikoniczny vintagowo-piłkarski styl marki Reebok ze stylem, z którego Botter jest znany od 2017 roku za sprawą wyjątkowego modelu obuwia Banker. Design sneakersów Reebok x Botter inspirowany jest również oddaniem i miłością Bottera do oceanu, co projektant wyraził poprzez unikalny wygląd obuwia, przypominający muszlę morską Murex, przedmiot, który w legendach grecka bogini Wenus używała do czesania włosów. Po wydrukowaniu, szare sneakersy zostały ręcznie pomalowane, na wzór odcieni Morza Karaibskiego, którymi inspirowana jest kolekcja Bottera na FW23.

Zrównoważona moda
Efektem końcowym jest nie tylko innowacyjny, luksusowy egzemplarz obuwia, ale także ekologiczna alternatywa dla tradycyjnej produkcji sneakersów. HP Multi Jet Fusion stworzono w celu innowacji projektowania i produkcji, poprzez uwolnienie pełnego potencjału druku 3D oraz eksplorację technik, które są jeszcze bardziej energooszczędne i zrównoważone. Proces ten koncentruje się na tym, aby nie wytwarzać żadnych odpadów. Wykorzystywany materiał TPU, po recyklingu nadaje się w dużym stopniu do ponownego użycia, co może pomóc ograniczyć nadmierną produkcję odpadów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal