Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Informacja na każdym kroku

Data publikacji: sierpień 2013

Infokioski coraz częściej wypełniają przestrzeń publiczną, pojawiając się w takich miejscach, jak centra handlowe, punkty informacji turystycznej, muzea, dworce, galerie czy banki. Są doskonałą alternatywą dla obecnych drukowanych form prezentacji, np. plakatów czy standów.

 

Możliwość całkowitej personalizacji infokiosków oraz duża swoboda w wyborze miejsca ich instalacji czynią z nich atrakcyjną alternatywę dla drukowanych form prezentacji treści. 

Nowoczesny design i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że urządzenia te wpasowują się w współczesną architekturę miast i budynków. Głównym zadaniem infokiosków jest przekazywanie różnorodnych treści informacyjnych, sprzedażowych czy reklamowych, a łatwość obsługi sprawia, że przekaz ten jest atrakcyjny i zachęcający. Infokiosk jest doskonałym nośnikiem reklamy, ponieważ wszystkie jego elementy mogą być całkowicie spersonalizowane: kształt, forma, kolorystyka, dodatkowe urządzenia peryferyjne oraz oprogramowanie systemowe.

Kioski multimedialne nie są ograniczone lokalizacją, występują w wersji zewnętrznej i wewnętrznej, mogą funkcjonować jako urządzenia wolnostojące lub – w przypadku braku miejsca – naścienne.

Najatrakcyjniejszymi i najnowocześniejszymi nośnikami informacji są dziś wielkoekranowe totemy o przekątnej ekranu 46 cali i większej. Digital signage pozwala dotrzeć do bardzo szerokiej liczy odbiorców, zatem jest idealnym rozwiązaniem w miejscach o sporym natężeniu ruchu. Duża powierzchnia ekranu sprawia, że interakcja z odbiorcą jest dynamiczna i precyzyjna, a prezentowane treści przyciągają wzrok znacznie skuteczniej niż wszelkie formy drukowane.

Bogatą gamę infokiosków można znaleźć w ofercie firmy iMedia, która jest jednym z czołowych producentów wielkoekranowych totemów zewnętrznych wolnostojących i naściennych. Potwierdzeniem wiodącej pozycji tej firmy są na przykład urządzenia wyprodukowane dla Polskiej Organizacji Turystycznej, znajdujące się w Punktach Informacji Turystycznej w całej Polsce.

„Nasza firma zajmuje się produkcją infokiosków i totemów multimedialnych od ponad 12 lat; jesteśmy jednym z największych producentów tego typu urządzeń na polskim rynku” – mówi Przemysław Piątek, dyrektor handlowy iMedia. „Nasze bogate doświadczenie pozwoliło na poszerzenie oferty nie tylko o kolejne modele infokiosków, ale także o zupełnie nowatorskie urządzenia prezentacyjne z serii Active Vision, które skierowane są do klientów poszukujących innowacyjnych i nietuzinkowych rozwiązań w zakresie prezentacji produktowej”. Z możliwościami multimedialnych urządzeń prezentacyjnych iMedia można zapoznać się na stronie internetowej www.infokioski.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

Reklama