Inwazja motyki od Dior. Wysublimowany marketing

© dstrict

Firma dstrict w innowacyjny i nietypowy sposób zaprezentowała kolekcję Dior 2024 Cruise. Kolekcja została zaprojektowana pod hasłem Monarch Butterfly, a jej znakiem rozpoznawczym stał się gatunek motyla monarchy.

Innowacyjne treści marketingowe stworzone przez dstrict, które reklamują luksusową kolekcję Dior pojawiły się na zintegrowanych, wielkoformatowych wyświetlaczach 3D w Seulu, w bezpośrednim sąsiedztwie salonu marki. Realizacja przyjęła nietypową, przykuwającą uwagę widza formę animacji 3D. Marka postawiła na jasne kolory zgodne z linią promowanych produktów, wśród których przeważa biel i złoto. Odtwarzana na ekranach wizualizacja rozpoczyna się od przedstawienia białego pudełka prezentowego owiniętego bogato zdobioną wstążką. W jednej chwili zostaje ona rozwiązana, wieko pudełka rozchyla się, a ze środka, wprost na widzów, wylatują tysiące mieniących się w blasku słońca biało-złotych motyli z gatunku monarchy. Ich wibrujące w ruchu skrzydła powodują, że cały obraz zdaje się unosić w powietrzu niczym zwiewna, lekka mgiełka. Gdy motyli rój zdaje się słabnąć z głębi pudełka wyłania się torebka Dior, która dzięki niezwykle realistycznej animacji 3D zdaje się unosić na seulską ulicą. Trwający kilkadziesiąt sekund pokaz zachwyca realizmem i bogactwem formy, a także precyzją szczegółów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama