Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Przekaż 1% podatku!

© Cityboard Media

Na billboardach w Warszawie pojawiła się nowa kampania społeczna Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, zachęcająca przechodniów do przekazywania 1% podatku podopiecznym fundacji, której celem jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W tegorocznej kampanii wykorzystano nowy projekt plakatu. Widnieją na nim dzieci, które się przytulają. Plakat nawiązuje do projektów z poprzednich lat i ma kilka wspólnych motywów. Kampania realizowana na nośnikach Cityboard Media obejmuje 30 ekranów cityboard. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2022.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama