Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Antalis dołącza do Zaiko

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Antalis, europejski dystrybutor papieru i opakowań przemysłowych, dołączyła do platformy Zaikio Procurement firmy Heidelberger Druckmaschinen. Zaikio to otwarta platforma umożliwiająca całej branży poligraficznej (drukarniom, klientom, właścicielom marek, dostawcom, producentom oprogramowania i producentom sprzętu) komunikację i wymianę danych. Rozwiązanie łączy systemy informatyczne drukarni z systemami ich dostawców, co umożliwia automatyzację licznych procesów całego łańcucha dostaw. Użytkownicy systemu mogą zarejestrować się na platformie Zaikio, uzyskując bezpośredni i automatyczny dostęp do dostawców powiązanych z platformą ze swojego systemu MIS i mogą składać zamówienia po obowiązujących cenach za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Po zatwierdzeniu przez personel zamówienia są przekazywane bezpośrednio do systemu ERP odpowiedniego dostawcy, który następnie dostarcza drukarni informacje o dostępności i opcjach dostawy. Przystępując do platformy, Antalis chce zapewnić swoim obecnym i nowym klientom cyfrowy dostęp do danych dotyczących zamówień w danej firmie. „Prowadzimy rozmowy z kolejnymi dużymi producentami, którzy chcieliby dołączyć do platformy. Do końca roku zamierzamy wprowadzić na platformę Zaikio Procurement wszystkich głównych dostawców dla rynku niemieckojęzycznego, co oznacza, że drukarnie będą mogły korzystać z jednej aplikacji do składania zamówień u wszystkich swoich dostawców- ujawnia Rainer Hundsdörfer, prezes Heidelberger Druckmaschinen.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama