Wyjątkowy prezent dla mam

© Screennetwork

Z okazji Dnia Matki firma Screennetwork udostępniła swój wielkoformatowy ekran LED w ścisłym centrum Warszawy każdemu, kto chciał w tym szczególnym dniu podarować swojej mamie wyjątkowy prezent. To kolejna odsłona akcji #LoveScreen, którą firma zapoczątkowała podczas tegorocznych walentynek, po raz kolejny oddając wielkoformatowy ekran w ręce mieszkańców Warszawy. Aby wziąć udział w akcji, wystarczyło wypełnić formularz zgłoszeniowy: wpisać tekst, który ma pojawić się na ekranie i przesłać wybrane zdjęcie, które następnie zostały wyświetlone na ekranie. Po wyświetleniu firma wysłała także każdemu zainteresowanemu pamiątkowe zdjęcia. „Na co dzień wykorzystujemy ekrany Digital Out of Home, aby pomagać markom, docierać do konsumentów. Dziś, w ramach akcji #LoveScreen, udostępniliśmy nasz ekran Digital OOH samym mieszkańcom. Każdy może wyświetlić zdjęcie i spersonalizowaną wiadomość na ekranie przy hotelu Marriott - w ścisłym centrum stolicy!” - podano w komunikacie firmy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama