Ekoprodukty z ekoplakatu

© Cityboard Media

Pomysły na ponowne wykorzystanie nośników reklamowych nie przestają zaskakiwać. Firma Cityboard Media stworzyła plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych. Ekoplakat to podłoże drukarskie dostępne w ofercie firmy, które zapewnia wysoką jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie  lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. „Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie” - podkreśla Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

Firma uszyła z ekoplakatów plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe. Na ponowne użycie ekoplakatów zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty