Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ekoprodukty z ekoplakatu

© Cityboard Media

Pomysły na ponowne wykorzystanie nośników reklamowych nie przestają zaskakiwać. Firma Cityboard Media stworzyła plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych. Ekoplakat to podłoże drukarskie dostępne w ofercie firmy, które zapewnia wysoką jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie  lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. „Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie” - podkreśla Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

Firma uszyła z ekoplakatów plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe. Na ponowne użycie ekoplakatów zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama