Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

100% z Poznania!

W pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich pojawiła się neonowa instalacja firmy Volkswagen Poznań. Akcja była promocją samochodu dostawczego Volkswagen Caddy 5, który, jak twierdzi producent, jest stuprocentowym Poznaniakiem, produkowanym w poznańskiej fabryce. Zakład, będący częścią miasta Poznań już od 27 lat podkreśla, że Caddy stał się jedną z wizytówek stolicy Wielkopolski. Mobilnej ekspozycji samochodu towarzyszy neonowy napis brzmiący „100 procent z Poznania”. Firma chce w ten sposób bliżej zaprezentować samochód mieszkańcom tego miasta.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama