Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Niestandardowe realizacje

Niestandardowe kreacje skutecznie przyciągają uwagę odbiorców. Marka piwa Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy z elementami przestrzennymi. Trudno ich nie zauważyć. To pierwsza kampania tej marki wykorzystująca i łącząca dwa niestandardowe rozwiązania outdoorowe. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru. Kampania piwa realizowana jest do końca maja bieżącego roku w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach. Wiaty przystankowe oraz billboardy wykorzystane w akcji należą do portfolio AMS. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, natomiast agencją mediową odpowiedzialną za kreację jest Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama