Ciesz się podwójnie. Zeromat wspiera rebranding Pepsi

© PepsiCo Polska

Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding. Wraz z początkiem roku na sklepowych półkach pojawiają się napoje marki w nowym, odświeżonym designie. W ramach globalnego procesu unifikacji nazw marek, którego celem jest wprowadzenie przejrzystości w portfolio produktów firmy, Pepsi Max zastąpiono Pepsi Zero Cukru. Rebrandingowi marki towarzyszą liczne akcje promocyjne o różnorodnym charakterze. Celebracji przemiany Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru towarzyszy specjalna akcja przygotowana z myślą o konsumentach. W Warszawie, tuż przy rondzie ONZ, Pepsi zaprasza do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Na wszystkich fanów marki czeka wyjątkowa atrakcja w postaci Zeromatu postawionego na tle muralu komunikującego aktywację. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymuje się dwa pełnowymiarowe napoje Pepsi Zero Cukru gratis. Akcja trwa do 13 kwietnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama