Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Burberry zmienia logo. Powrót rycerza na koniu

© Burberry

Jedną z pierwszych decyzji podjętych przez nowego dyrektora kreatywnego marki Burberry, Daniela Lee jest zmiana logo. Dotychczasowy znak został zastąpiony grafiką w dwóch wariantach kolorystycznych, niebieskim i białym.

6 lutego 2023 roku, przy okazji najnowszej kampanii marki, autorstwa fotografki Tyrone Lebon dom mody Burberry pokazał zmienione logo. Ekskluzywna marka od 2018 roku, po decyzji ówczesnego dyrektora kreatywnego, Riccardo Tisci, zaczęła korzystać z prostego, czarnego napisu Burberry. Teraz wprowadzony logotyp jest powrotem do tradycyjnego znaku graficznego przedstawiającego galopującego na koniu rycerza. Na trzymanej przez jeźdźca kopii powiewa proporzec z widocznym łacińskim napisem Prorsum oznaczającym Naprzód. Nowe logo Burberry jest inspirowane tradycyjnym logotypem z 1901 roku Oryginalny Equestrian Knight Design był zwycięskim zgłoszeniem w publicznym konkursie na zaprojektowanie nowego logo marki Burberry.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama